[přeskočit k obsahu]

Blog

Antikolízny systém – ako funguje bezpečnostná poistka polohovacích stolov?
2. 7. 2021 / Blog

Antikolízny systém – ako funguje bezpečnostná poistka polohovacích stolov?

Pri zmene polohy môže doska elektrického, výškovo nastaviteľného stola naraziť napr. do stoličky, kľučky od dverí či inej prekážky. Aby nedošlo k poškodeniu stola alebo prekážajúceho objektu, sú polohovacie stoly vybavené tzv. antikolíznym systémom. Na akom princípe funguje a kto sa bez neho nezaobíde?

Zobraziť celý článok…

Cvičenie na penovom valci
7. 7. 2021 / Blog

Cvičenie na penovom valci

Penový valec, masážny valec alebo tiež foam roller je obľúbená cvičebná pomôcka, ktorú nájdete v mnohých ordináciách fyzioterapeutov alebo telocvičniach fitnescentier. Jedná sa o podlhovastý valec obalený rozlične tuhou penou, niekedy s vrúbkami alebo zárezmi na povrchu. V nasledujúcom článku si ukážeme, ako si na takomto masážnom valci pretiahnuť chrbát a uvoľniť svaly.

Zobraziť celý článok…

Ako vybrať kancelársku stoličku: typ mechaniky a rozdelenie komponentov
7. 7. 2021 / Blog

Ako vybrať kancelársku stoličku: typ mechaniky a rozdelenie komponentov

V dnešnom svete u mnohých ľudí prevládajú v pracovnom prostredí činnosti s vynútenou statickou polohou. Najmenej vhodnú pozíciou pre náš organizmus je z viacerých dôvodov sed, ktorý oi. vedie ku kŕčovým žilám a zvyšuje riziko kardiovaskulárnych ochorení.

Zobraziť celý článok…

Sprievodca príslušenstvom k polohovaciemu stolu
1. 7. 2021 / Blog

Sprievodca príslušenstvom k polohovaciemu stolu

K výškovo nastaviteľným stolom si môžete zaobstarať celú radu doplnkov, ktoré podporia ergonómiu vášho pracoviska. Aké príslušenstvo zvoliť a v čom konkrétne vám pomôže?

Zobraziť celý článok…

Výškovo nastaviteľný stôl: 4 tipy, ako ho správne vybrať
21. 8. 2021 / Blog

Výškovo nastaviteľný stôl: 4 tipy, ako ho správne vybrať

Polohovacie stoly sa tešia obľube medzi živnostníkmi, menšími firmami aj korporátmi. Nie nadarmo: striedavá práca postojačky a sediac zlepšuje pozornosť a pomáha uľaviť od bolesti chrbtice a ďalších neduhov. Než ale nastaviteľný stôl kúpite, mali by ste zvážiť niekoľko faktorov. V opačnom prípade zaplače vaše zdravie aj peňaženka.

Zobraziť celý článok…

Kancelária, v ktorej vás bude práca baviť: zbohom chaosu!
7. 7. 2021 / Blog

Kancelária, v ktorej vás bude práca baviť: zbohom chaosu!

Podľa interiérových dizajnérov vyhráva v tomto roku v oblasti zariaďovania kancelárií maximálne zapojenie prírodných prvkov, flexibilita a predovšetkým kreatívne myslenie. Na týchto trendoch majú bezpochyby zásluhu aj udalosti posledného roku, ktoré nás donútili výrazne pozmeniť pracovné prostredie.

Zobraziť celý článok…

Dištančná výuka a polohovacie stoly
7. 7. 2021 / Blog

Dištančná výuka a polohovacie stoly

Už viac ako rok sa žiaci a študenti učia na diaľku, cez tablet alebo počítač. Z provizórneho riešenia sa stal nový štandard a možno očakávať, že aj napriek otvoreniu škôl sa deti k domácej výučbe ešte niekoľkokrát vrátia. Ako prispôsobiť podmienky dištančného vzdelávania tak, aby ich zdravie netrpelo?

Zobraziť celý článok…

Čo na kŕčové žily? Vitamín C, polohovací stôl a pohyb
2. 7. 2021 / Blog

Čo na kŕčové žily? Vitamín C, polohovací stôl a pohyb

Riziko ochorenia kŕčovými žilami znížite relatívne jednoduchou úpravou životosprávy. Prečítajte si, ako postupovať - ​​a prečo sa kŕčové žily neoplatí podceňovať.

Zobraziť celý článok…

2segmentové vs. 3segmentové nohy u polohovacieho stola: ktoré vybrať?
1. 7. 2021 / Blog

2segmentové vs. 3segmentové nohy u polohovacieho stola: ktoré vybrať?

Pri nákupe výškovo nastaviteľného stola si budete spravidla vyberať medzi stolmi s 2 alebo 3 segmentovými nohami. Hoci sa táto voľba môže javiť ako rýdzo kozmetické rozhodnutie, v skutočnosti určuje typ nôh väčšinu ostatných parametrov. V tomto článku sa dozviete, aký variant nôh by ste pre svoj polohovacie stôl mali zvoliť a v čom sa oba typy odlišujú.

Zobraziť celý článok…

Ako správne sedieť pri počítači: sprievodca zdravým sedením
1. 7. 2021 / Blog

Ako správne sedieť pri počítači: sprievodca zdravým sedením

Sed je v súčasnosti pre mnoho ľudí najčastejšie pozíciou, v ktorej trávia podstatnú časť svojej pracovnej doby. Dlhodobé a nevhodné sedenie so sebou však nesie rad zdravotných rizík. Ak nemôžete sedenie z pracovného života eliminovať, naučte sa sedieť správne, aby ste svojmu telu škodili čo najmenej.

Zobraziť celý článok…

Škodlivé sedenie: čím nám dlhý sed škodí?
1. 7. 2021 / Blog

Škodlivé sedenie: čím nám dlhý sed škodí?

Súčasný spôsob života, kedy podstatnú časť dňa trávime v sede a veľkú časť práce za nás urobia stroje a elektrické zariadenia, ide proti prúdu toho, na čo sme boli ako živočíšny druh prispôsobení. Je sed pre náš organizmus nebezpečný? A ako si môžete od negatívnych následkov sedenia sami pomôcť?

Zobraziť celý článok…

Potrebujete poradiť s výberom?

info@liftor.sk

+420 739 556 148

Stoly
Galéria
Referencie
FAQ
Kontakt
Zostaviť stôl
Blog

© 2021 Liftor s.r.o.

provozovna: Republikánská 1179/47 312 00 Plzeň 4-Lobzy
sídlo: Pod Vinicemi 931/2, 301 00 Plzeň

IČ: 08632197

Sledujte nás

*GARRETT et al. Call Center Productivity Over 6 Months Following a Standing Desk Intervention. IIE Transactions on Occupational Ergonomics and Human Factors. 2016, 4(2-3), 188-195

**SAEIDIFARD et al. Differences of energy expenditure while sitting versus standing: A systematic review and meta-analysis. European Journal of Preventive Cardiology. 2018, 25(5), 522-538.

***WARREN et al. Sedentary Behaviors Increase Risk of Cardiovascular Disease Mortality in Men. Medicine & Science in Sports & Exercise. 2010, 42(5), 879-885

DIAZ et al. Patterns of Sedentary Behavior and Mortality in U.S. Middle-Aged and Older Adults. Annals of Internal Medicine. 2017, 167(7).

††CONG et al. Association of sedentary behaviour with colon and rectal cancer: a meta-analysis of observational studies. British Journal of Cancer. 2014, 110(3), 817-826. 

†††BUCKLEY et al. Standing-based office work shows encouraging signs of attenuating post-prandial glycaemic excursion. Occupational and Environmental Medicine. 2014, 71(2), 109-111.